ConferenceCall

Start nu een Conference Call

Ontvang uw pincode:

Lijst met veelgestelde vragen

Wij hebben een lijst met veelgestelde vragen voor u samengesteld. Hier kunt u veel informatie vinden en wellicht het antwoord op uw vraag.

Staat uw vraag er niet tussen?
Stuurt u uw vraag via email of stuur een bericht via het contactformulier .
U kunt ons tijdens kantooruren bellen op 088-8800511.

Een Conference Call plannen

Hoe lang blijft mijn pincode geldig?
Uw pincode blijft geldig totdat u ons vraagt de pincode te dé-activeren.
Kan ik mijn pincode direct gebruiken?
Ja, u kunt nu uw pincode aanvragen en direct gebruiken.
Hoe vaak kan ik mijn pincode gebruiken?
U kunt uw pincode zo vaak gebruiken als u wilt.
Kan ik 2 of meer gelijktijdige conference calls opzetten?
U heeft dan een extra pincode nodig. Als u een pincode aanvraagt, ontvangt u een mail met uw gegevens. In de email vindt u de optie om direct extra pincodes aan te vragen.

U kunt ook een mail met uw verzoek sturen naar support@conferencecall.nl.
Ik wil een conference call plannen, moet ik dit laten weten?
Nee, u kunt een conference call plannen en beginnen zonder dit aan ons te laten weten.
Ik weet mijn pincode niet meer, wat nu?
Geen zorgen, vult u bovenaan deze pagina uw e-mailadres in en u krijgt direct weer een pincode.

Deelnemers uitnodigen

Wat is het maximale aantal deelnemers per conference call?
Het maximale aantal deelnemers voor een conference call is 100. Als u een conference call wilt inplannen met meer dan 100 deelnemers, neemt u dan contact met ons op via support@conferencecall.nl
Kunnen deelnemers zowel met hun vaste als mobiele telefoon inbellen?
Ja, uw deelnemers kunnen zowel met hun vaste als mobiele telefoon inbellen.
Kunnen Nederlandse deelnemers in het buitenland met hun mobiele telefoon inbellen?
Nederlandse deelnemers in het buitenland bellen met hun mobiele telefoon eenvoudig +44 843 373 0999 of +44 33 3300 2520.
Kunnen buitenlandse deelnemers ook deelnemen aan de conference call?
In 60+ landen biedt ConferenceCall.nl lokale inbelnummers aan. En zelfs als er in een land geen lokaal inbelnummer beschikbaar is, kunnen deelnemers eenvoudig deelnemen door een van onze wereldwijde inbelnummers te bellen: +44 843 373 0999 of +44 33 3300 2520.

Voorbeeld: een Duitse deelnemer neemt deel aan uw conference call
Als een Duitse deelnemer door u wordt uitgenodigd voor uw conference call, dan belt hij of zij het Duitse inbelnummer 01803 - 127127. Dit is een Duits nummer. Hij of zij hoeft niet +49 1803 127127 te bellen of + 31 1803 127 127 omdat u de conference call organiseert. Is de deelnemer uit Duitsland een Nederlander die met zijn of haar mobiel belt, dan moet één van de wereldwijde inbelnummers gebeld worden : +44 843 373 0999 of +44 33 3300 2520.
Moet ik het wereldwijde inbelnummer bellen als ik een internationale conference call organiseer?
Nee, u kunt gewoon het Nederlandse inbelnummer bellen. Ons geavanceerd systeem 'koppelt' op basis van de door u opgegeven pincode de deelnemers.

De Conference Call

Horen de deelnemers een melding als er een deelnemer de conference call binnenkomt of verlaat?
Ja, zodra er een deelnemer de conference call binnenkomt horen de andere deelnemers een signaal en wordt de naam van de deelnemer afgespeeld. Zodra een deelnemer de conference call verlaat wordt ook een signaal afgespeeld.
Kan ik mijn conference call opnemen?
Ja, met ConferenceCall.nl kunt u uw conference call gratis laten opnemen! Toets tijdens de conference call # 9 om de opname te starten. Om de opname te stoppen toetst u opnieuw op # 9.
Hoe ontvang ik de opname van mijn conference call?
Direct na de conference call die u heeft opgenomen ontvangt u een e-mail met een link waarmee u uw opname als MP3-bestand kunt downloaden. U heeft dan 7 dagen de tijd om de opname te downloaden en op te slaan op uw computer. Na 7 dagen verwijderen wij de opname.
Hoe veilig zijn mijn opnames?
Uw opname wordt gedownload via een beveiligde HTTPS/SSL verbinding. Daarnaast worden opnames automatisch verwijderd van onze servers na 7 dagen.
Wat kan ik doen als een deelnemer vanuit een lawaaierige omgeving inbelt?
Vraag de deelnemer om een rustige omgeving op te zoeken om het achtergrondgeluid te dempen. Als dit niet mogelijk is kunt u de deelnemer vragen om # 6 in te toetsen om tijdelijk de microfoon uit te schakelen. Om de microfoon weer in te schakelen toetst de deelnemer opnieuw # 6.
Wat kan ik doen als er een echo te horen is tijdens de conference call?
Dit wordt meestal veroorzaakt door een deelnemer die zijn/haar telefoon op de speaker of 'handsfree' heeft gezet. Een andere veel voorkomende oorzaak is een deelnemer die inbelt vanuit de auto met een Bluetooth 'handsfree kit'. Als het geluid van de speaker te hard staat vangt de microfoon dit geluidssignaal op en stuurt het terug in de conference call.

Vraag de deelnemer om de telefoon van de speaker af te halen of het geluid zachter te zetten. Als dit niet mogelijk is kunt u de deelnemer vragen om # 6 in te toetsen om tijdelijk de microfoon uit te schakelen. Om de microfoon weer in te schakelen toetst de deelnemer opnieuw # 6.
Kan ik de kosten voor alle deelnemers betalen?
Jazeker, maar niet via onze normale dienst conferencecall.nl. Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar support@conferencecall.nl . We nemen op werkdagen binnen 4 uur contact met u op!
Kan ik mijn telefoon voorprogrammeren?
Wanneer deelnemers inbellen met hun mobiele telefoon, kunnen zij de conference call voorprogrammeren. Zo hoeft u niet na het inbellen nog eens de PIN code in te toetsen. Bij de meeste gebruikte mobiele telefoons (iPhone, Samsung, etc) kunt u het volgende doen met als voorbeeld PIN code 12345678 :

1. Maak een nieuw Contact in uw adressenboek aan (bijv ConferenceCall “PROJECTNAAM”)
2. Het nummer is 09001998,12345678
3. Sla op.

Via uw Contactenlijst kunt u dan direct inbellen in de conference call.
Maakt u gebruik van meerdere PIN codes, dan kunt u meerdere Contacten toevoegen. Het alternatieve inbelnummer 084-5000000 werkt ook via voorprogrammeren (0845000000,12345678).
De “komma” is op de iPhone de “Pauzeer” toets. De “komma” op een Samsung/Android toestel is “sterretje ingedrukt houden zodat de komma verschijnt”

Kan ik een persoonlijke welkomstboodschap inspreken?

Het is mogelijk om uw conference call persoonlijk te maken. U kunt bijvoorbeeld uw naam inspreken. Door bijvoorbeeld "Jan Jansen" in te spreken, wordt de melding “Welkom bij de conference call van Jan Jansen”.

Zoals u van ons gewend bent, hebben wij hier een eenvoudig proces voor ontwikkeld.

Stap 1 : bel naar 020 22 800 23
Stap 2 : toetst uw pincode in
Stap 3 : volg het menu
Stap 4 : spreek uw persoonlijke welkomst boodschap in
Stap 5 : bevestig de persoonlijke welkomstboodschap of spreek opnieuw in.

Zodra wij de persoonlijke boodschap hebben ontvangen, ontvangt u een mail (op het mailadres dat is gekoppeld aan de pincode) met de vraag de wijziging te bevestigen.

Contactformulier

Waar kunt u ons vinden?

Klantenservice

Telefoon:
088-8800511

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00

Nederland

Haarlemmerstraatweg 32
2343 LB Oegstgeest
Nederland

+31 (0)88-8800511
ConferenceCall.nl

Duitsland

Im Mediapark 6 C
50670 Köln
Deutschland

+49 (0)22-165048848
Telefonkonferenz.de

Engeland

566 Chiswick High Road
London, W4 5YA
United Kingdom

+44 (0)207-1001380
ConferenceCall.co.uk

Frankrijk

54/56 avenue Hoche
75008 Paris
France

+33 (0)1-80146304
ConferenceTelephonique.fr

Zwitserland

Route de Crassier 7
CH-1262 Eysins
Schweiz

+41 (0)43-5083339
Telefonkonferenz.ch